Menu

Reklamácie poškodeného tovaru zasielaného cez GLS

Vážený zákazník!

V prípade reklamovania tovaru zasielaného cez GLS postupujte, prosím, nasledovne:

Prosím, vyplňte reklamačný formulár na stránke https://weboffice.gls-hungary.com/QDR/QDR_FormData/ClaimClientFromCO V poli emailové adresy:

Komu: reklamacie@qdl.sk !!! Dôležité!!!
Kópia: reklamacie@signexpert.sk !!! Dôležité!!!

Ako predmet mailu uveďte:
Predmet: Reklamácia zásielky číslo ............................................................ (doplňte prosím číslo zásielky)

V maili uveďte VŠETKY nasledovné informácie:

  • Zoznam poškodeného tovaru v členení: KÓD TOVARU → POČET KUSOV
  • Priložte fotografie poškodeného tovaru a fotografiu štítku (fotografie musia dokumentovať poškodenie na reklamovanom tovare aj počet poškodených kusov)

Na koniec mailu uveďte, prosím, text:
"Prosím spoločnosť QDL o zaevidovanie tejto reklamácie a doriešenie reklamácie v komunikácii s odosielateľom na adrese reklamacie@signexpert.sk "

Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.

Ďakujeme