Vážený zákazník!
V prípade reklamovania tovaru zasielaného cez GLS postupujte, prosím, nasledovne:
Prosím, vyplňte reklamačný formulár na stránke https://weboffice.gls-hungary.com/QDR/QDR_FormData/ClaimClientFromCO V poli emailové adresy:
Komu:
reklamacie@qdl.sk
!!! Dôležité!!!
Kópia:
reklamacie@signexpert.sk
!!! Dôležité!!!
Ako predmet mailu uveďte:
Predmet: Reklamácia zásielky číslo ............................................................
(doplňte prosím číslo zásielky)
V maili uveďte VŠETKY nasledovné informácie:
Na koniec mailu uveďte, prosím, text:
"Prosím spoločnosť QDL o zaevidovanie tejto reklamácie a doriešenie reklamácie v komunikácii s odosielateľom
na adrese
reklamacie@signexpert.sk
"
Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.
Ďakujeme