Reklamácie poškodeného tovaru zasielaného cez QDL
Vážený zákazník!
V prípade reklamovania tovaru zasielaného cez QDLpostupujte, prosím, nasledovne:
Reklamačný mail s nižšie uvedenými informáciami zašlite, prosím, do 48 hodín d doručenia tovaru na OBE DVE!, nižšieuvedené emailové adresy:
Komu: reklamacie@qdl.sk !!! Dôležité!!!
Kópia: reklamacie@signexpert.sk !!! Dôležité!!!
Ako predmet mailu uveďte:
Predmet: Reklamácia zásielky číslo ............................................................ (doplňte prosím číslo zásielky)
V maili uveďte VŠETKY nasledovné informácie:
- Zoznam poškodeného tovaru v členení KÓD TOVARU -> POČET KUSOV
- Priložte fotografie poškodeného tovaru a fotografiu štítku (fotografie musia dokumentovať poškodenie na reklamovanom tovare aj počet poškodených kusov)
Na koniec mailu uveďte, prosím, text:
"Prosím spoločnosť QDL o zaevidovanie tejto reklamácie a doriešenie reklamácie v komunikácii s odosielateľom na adrese reklamacie@signexpert.sk"
Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.
Ďakujeme