Nákupný košík
Ks Cena / Ks Cena spolu Dostupnosť
x

Reklamácie poškodeného tovaru zasielaného cez UPS

Vážený zákazník!

 

Pre reklamovanie rozbitých produktov pri preprave UPS je DO 48 hodín od doručenia potrebné vyplniť nasledovný formulár: https://www.sps-sro.sk/sk/moja-zasielka/nahlasit-poskodenie-balika.html

Následne bude potrebné zadať číslo zásielky a PSČ miesta doručenia uvedené na balíku a stlačiť tlačidlo  "Hľadaj".   Po zoskrolovaní nižšie nájdete formulár, ktorý je potrebné vyplniť.
 

V texte :

  • uveďte stručný popis poškodenia
  • uveďte, že žiadate zasielať kópiu komunikácie na email reklamacie@signexpert.sk

V popise tovaru:

  • uveďte zoznam poškodeného tovaru v zložení TOVAR (kód) -> POČET KUSOV 

V závere formuláru je potrebné pripojiť 

  • fotografie poškodého tovaru tak, aby pol viditeľný počet, druh a poškodenie 
  • fotografie štítkov balíkov, v ktorých sa nachádzali rozbité produkty


Nie menej dôležité:

Následne nám vytvorenie reklamácie, spolu s fotografiami a počtom poškodeného tovaru  v zložení kód produktu + počet, v zložení TOVAR (kód) -> POČET KUSOV     oznámte na mail    reklamacie@signexpert.sk


Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.  

Ďakujeme