Vážený zákazník!
Pre reklamovanie rozbitých produktov pri preprave SPS je DO 48 hodín od doručenia potrebné vyplniť nasledovný formulár: https://www.sps-sro.sk/moja-zasielka/nahlasit-poskodenie-balika/. Rovnako je potrebné postupnovať nezávisle na tom, či je na zásielke viditeľné vonkajšie poškodenie. Obvyklým riešením reklamácie je vrátenie peňazí za poškodený tovar. Dôležité je však, aby ste tento postup presne dodržali.
Následne bude potrebné zadať číslo zásielky a PSČ miesta doručenia uvedené na balíku a stlačiť tlačidlo "Hľadaj". Po zoskrolovaní nižšie nájdete formulár, ktorý je potrebné vyplniť.
Použite číslo zákazníka: 26849 alebo 26849/5W043F
V texte :
V popise tovaru:
V závere formuláru je potrebné pripojiť
Nie menej dôležité:
Následne nám vytvorenie reklamácie, spolu s fotografiami a počtom poškodeného tovaru v zložení kód produktu + počet, v zložení TOVAR (kód) -> POČET KUSOV oznámte na mail reklamacie@signexpert.sk
Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.
Ďakujeme