Menu

Reklamácie poškodeného tovaru zasielaného cez UPS

Vážený zákazník!

 

Pre reklamovanie rozbitých produktov pri preprave SPS je DO 48 hodín od doručenia potrebné vyplniť nasledovný formulár: https://www.sps-sro.sk/moja-zasielka/nahlasit-poskodenie-balika/. Rovnako je potrebné postupnovať nezávisle na tom, či je na zásielke viditeľné vonkajšie poškodenie. Obvyklým riešením reklamácie je vrátenie peňazí za poškodený tovar. Dôležité je však, aby ste tento postup presne dodržali.

Následne bude potrebné zadať číslo zásielky a PSČ miesta doručenia uvedené na balíku a stlačiť tlačidlo  "Hľadaj".   Po zoskrolovaní nižšie nájdete formulár, ktorý je potrebné vyplniť.
 
 

Použite číslo zákazníka: 26849 alebo 26849/5W043F

 

V texte :

  • uveďte stručný popis poškodenia
  • uveďte, že žiadate zasielať kópiu komunikácie na email reklamacie@signexpert.sk

V popise tovaru:

  • uveďte zoznam poškodeného tovaru v zložení TOVAR (kód) -> POČET KUSOV 

V závere formuláru je potrebné pripojiť 

  • fotografie poškodého tovaru tak, aby pol viditeľný počet, druh a poškodenie 
  • fotografie štítkov balíkov, v ktorých sa nachádzali rozbité produkty


Nie menej dôležité:

Následne nám vytvorenie reklamácie, spolu s fotografiami a počtom poškodeného tovaru  v zložení kód produktu + počet, v zložení TOVAR (kód) -> POČET KUSOV     oznámte na mail    reklamacie@signexpert.sk


Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.  

Ďakujeme