Nákupný košík
Ks Cena / Ks Cena spolu Dostupnosť
x

Reklamácie poškodeného tovaru zasielaného cez 123KURIÉR

Vážený zákazník!

 

V prípade reklamovania tovaru zasielaného cez 123KURIÉR postupujte, prosím, nasledovne:

 

Reklamačný mail s nižšie uvedenými informáciami zašlite, prosím, do 48 hodín d doručenia tovaru na OBE DVE!, nižšieuvedené emailové adresy:

 

Komu:                 reklamacie@123kurier.sk             !!! Dôležité!!!
Kópia:                 reklamacie@signexpert.sk           !!! Dôležité!!!

 

 

 

Ako predmet mailu uveďte:
Predmet:           Reklamácia zásielky číslo ............................................................  (doplňte číslo zásielky)

 

 

 

V maili uveďte VŠETKY nasledovné informácie:

 

  • Zoznam poškodeného tovaru v členení   KÓD TOVARU -> POČET KUSOV 
  • Priložte fotografie poškodeného tovaru a fotografiu štítku (fotografie musia dokumentovať poškodenie na reklamovanom tovare aj počet poškodených kusov) 

 

 

 

Na koniec mailu uveďte, prosím, text:      
"Prosím spoločnosť 123kuriér o zaevidovanie tejto reklamácie a doriešenie reklamácie v komunikácii s odosielateľom na adrese reklamacie@signexpert.sk"

 

 

 

Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.  

Ďakujeme